04 липня 2025 року terstom@pdmu.edu.ua

 

            20 березня на кафедрі терапевтичної стоматології відбулося планове робоче засідання студентської наукової групи, на якому були заслухані доповіді студентів-науковців, що подані для представлення на 5-й Міжнародній медичній студентській конференції IMEDSCOP -2024. Такі зустрічі є традиційними на кафедрі перед важливими конференціями з метою підготовки юних науковців та доповідачів перед виступом на велику аудиторію. На засіданні були присутні не лише студентський склад наукової групи та наукові керівники молодих дослідників, але й інші викладачі кафедри. Засідання відбувалось у змішаному форматі, 2 студентки у зв’язку з особистими обставинами не змогли бути присутні на засіданні, але підключилися онлайн і представили свої роботи через ZOOM-платформу дистанційно. Після кожної доповіді розгоралася активна дискусія з метою відпрацювання навичок швидкого орієнтування в матеріалі доповіді та вміння відповідати на питання різної складності та спрямування.  Обговорювались зміст і  формат виступів, пропонувались можливості покращення презентабельності матеріалу. Загалом засідання проходило у дружньому форматі, де більш досвідчені викладачі та науковці ділилися своїми дуками та ідеями з приводу наукових розробок, що представили молоді дослідники та їх подальших перспектив.

On March 20, the Department of Therapeutic Dentistry held a planned working meeting of the student scientific group, at which the reports of student scientists, submitted for presentation at the 5th International Medical Student Conference IMEDSCOP -2024, were heard. Such meetings are traditional at the department before important conferences in order to prepare young scientists and speakers before speaking to a large audience. The meeting was attended not only by the student body of the scientific group and the scientific supervisors of young researchers, but also by other teachers of the department. The meeting took place in a mixed format, 2 female students could not attend the meeting due to personal circumstances, but connected online and presented their works remotely via the ZOOM platform. After each report, an active discussion took place in order to practice the skills of quick orientation in the material of the report and the ability to answer questions of different complexity and direction. The content and format of the presentations were discussed, opportunities to improve the presentation of the material were suggested. In general, the meeting took place in a friendly format, where more experienced teachers and scientists shared their thoughts and ideas about the scientific developments presented by young researchers and their future prospects.